Pragniemy sprostać potrzebom i oczekiwaniom dzieci, zapraszamy do naszej placówki
oferując:
- pełne poczucie bezpieczeństwa
- rozwijanie zdolności i umiejętności
- wysoki poziom zajęć dydaktycznych
- różnorodne formy pracy z dziećmi
- szeroki zakres działań pozalekcyjnych
- pomoc pedagoga szkolnego
- bezpieczeństwo uczniów
Jednym z elementów pracy dydaktycznej są konkursy.
Duża ilość organizowanych konkursów oraz ich różnorodność, daje szansę rozwoju oraz sprawdzenia umiejętności
i wiadomości uczniów. Jednocześnie konkursowa forma działania wpływa na podwyższanie jakości pracy szkoły oraz przyczynia się do promocji placówki w środowisku.
W szkole prowadzone są również
zajęcia wyrównawcze. Warsztaty interdyscyplinarne z udziałem rodziców to świetna forma integracji. W przygotowanie zajęć zaangażowanych jest zawsze kilku nauczycieli, są one przeznaczone dla uczniów klas IV-VI oraz ich rodziców. Dzięki tego typu zajęciom można sprawdzić wzrost efektywności kształcenia, a wspólne pokonywanie problemów powoduje poprawę wyników nauczania.
Wyraźnie widać też
wzrost aspiracji edukacyjnych uczniów, szczególnie tych, którzy aktywnie uczestniczą
w zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych organizowanych
w ramach projektu
„Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji (zajęcia wyrównawcze z matematyki, koło matematyczno - przyrodnicze, koło informatyczne). Zajęcia przyczyniają się do zmniejszenie niepowodzeń szkolnych i poprawy wyników nauczania. Bardzo ważną rolę w całym przedsięwzięciu odgrywa tutoring czyli
wsparcie pedagogiczno - psychologiczne. Dzięki niemu nasi uczniowie postanowiła spróbować swoich sił na różnych płaszczyznach. Najbardziej uaktywniła się grupa sportowa i plastyczna.
Przy szkole działa
oddział przedszkolny. Opiekunowie dostosowują formy i metody pracy do potrzeb i możliwości dziecka. W ramach przedszkola prowadzone są zajęcia umuzykalniająco - ruchowe. Bierzemy udział w programie
„Wesołe przedszkole i przyjaciele", który skupia się na adaptacji dziecka w przedszkolu oraz procesie osiągania gotowości szkolnej.